poniedziałek, 7 grudnia 2015

Świątecznie - anielsko :)

       Po tygodniowym maratonie w pracy dziś dostałam dzień wolny, więc mam trochę czasu, żeby pokazać swoje anioły. Anioły oczywiście szydełkowe, bo ostatnio tylko szydełko.


Aniołek - Ulandia





Aniołki - Ulandia
   i schemat:



schemat aniołka


I jeszcze jeden :
Anioł - Ulandia


schemat anioł - zdjęcie z faceboka



I jeszcze jeden :




Aniołek - Ulandia



 a schemat tu :schemat aniołka





I takie dwa. Złoty to moja improwizacja, wzór na czerwonego był na jakimś blogu, ale nie pamiętam , na którym, nie zapisałam.




Aniołki - Ulandia




I jeszcze taki, wzór już chyba podawałam w innym poście :


Anioł - Ulandia

Aniołki - Ulandia


i schemat :


schemat aniołka




i taki aniołek na okienko, albo na żyrandol :)



Anioł w oknie, choinka za oknem :) - Ulandia

schemat anioł płaski




      Nie mogę znaleźć schematu na tą gwiazdkę, ale przecież może być inna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz